زین پس...

پایان هر سال وقتی به خرداد نزدیک میشدم،می گفتم کاش درسمو میخوندم،بعد که سنم بالاتر رفت و موهام کم کم سفید شد،گفتم کاش از عمرم بهتر استفاده می‌کردم،اما؛ زین پس به این نتیجه رسیدم از باقیمانده عمرم بهترین استفاده رو انجام بدم.
"زین پس بسوی بهترین"

طبقه بندی موضوعی

پیوندها

گرگی در لباس میش

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰ ب.ظ

در مدرسه ای به یکی از اینها برخورد کردم.بچه ها می گفتند این مسلمان نیست.گفتم پس اهل چه دینی است؟ گفتند: نمی دانیم،فقط می دانیم دینش این جوری و آن جوری است.بالاخره صدایش کردم و گفتم شنیدم شما مسلمان نیستید؟ گفت: نه.گفتم مسیحی هستید؟ گفت: نه.گفتم پس چی هستید؟ گفت: بهائی ام.

به مدیر مدرسه که گفتم گفت: امکان ندارد، زیرا اومهربان ترین،مودب ترین و مظلوم ترین دانش آموز ماست..

بله دوستان مراقب باشیم ،فرقه های ضاله انحرافی همچون بهائیت با صفات نبکی همچون خوش اخلاقی ، ادب و مهربانی جوانان را بسوی خود جذب می کنند.

بهائیت یک جریان انحرافی است که بیخ گوش ماست.لازم است آشنایی با آن داشته باشیم تا بتوانیم پاسخگو باشیم.

--------------

جهت مطالعه کتاب "بهائیت دین نیست" آقای ابوتراب هدائی خواندنی می باشد.

http://www.ghbook.ir/index.php?option=com_mtree&task=viewlink&link_id=8996&lang=fa

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۶
علیرضا جانعلی زاده

نظرات  (۲)

عالی بود....
پاسخ:
سلام
لطف داری
ممنون
۱۰ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۶ حجت پناه زاده

سلام قارداش.
ممنون از بازدیدتون.
استفاده کردیم از مطلبتون
پاسخ:
سلام
ارادت
لطف داری
موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی