زین پس...

پایان هر سال وقتی به خرداد نزدیک میشدم،می گفتم کاش درسمو میخوندم،بعد که سنم بالاتر رفت و موهام کم کم سفید شد،گفتم کاش از عمرم بهتر استفاده می‌کردم،اما؛ زین پس به این نتیجه رسیدم از باقیمانده عمرم بهترین استفاده رو انجام بدم.
"زین پس بسوی بهترین"

طبقه بندی موضوعی

پیوندها

دوست بد خط

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۱۲ ب.ظ

در دبستان دوستی داشتم که خطش خوب نبود  و خط من از خط او بهتر بود. مدتی که با او معاشرتم بیشتر شد ،متوجه شدم که خطم بد شده است.

آری،

وجود رفیق در خط انسان موثر است، چه رسد به جان و روح تو.

امام صادق (علیه السلام) فرمود:

تا کسی را به سه چیز نیازموده ای وی را دوست خود مخوان:

1- او را به خشم بیاور و بنگر که در این حال آیا از حق به سوی باطل می گراید.

2- او را به درهم و دینار (مسائل مادی) امتحان کن.

3- با او همسفر شو و در سفر او را بیازمای.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۰
علیرضا جانعلی زاده

بد خط

دوست

رفیق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی