زین پس...

پایان هر سال وقتی به خرداد نزدیک میشدم،می گفتم کاش درسمو میخوندم،بعد که سنم بالاتر رفت و موهام کم کم سفید شد،گفتم کاش از عمرم بهتر استفاده می‌کردم،اما؛ زین پس به این نتیجه رسیدم از باقیمانده عمرم بهترین استفاده رو انجام بدم.
"زین پس بسوی بهترین"

طبقه بندی موضوعی

پیوندها

نگاهی برای عینک های فرهنگی

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۰ ب.ظ

 

قبل از انقلاب در نهضت سواد آموزی برای آموختن حرف لام(لام کوچک و لام بزرگ) این جمله را به فراگیران می آموختند: سارا به بازار رفت و با پول لباس خرید.در دل این جمله چند جمله دیگر تقویت می شود.ماندد : مصرف گرایی،به بازار رفتن خانم ها،مد گرایی و...

بعد از انقلاب برای آموختن حرف لام می گفتند: سلمان یار باوفای رسول بود.با این جمله مفاهیمی چون یاری رسول،بحث رسالت،ایرانی بودن سلمان به عنوان یکی از یاران باوفای پیامبر(صلی لله علیه و آله) منتقل می شود.تفاوت نگاه فرهنگی و نگاه غیر فرهنگی را در مصداق های مختلف میتوان دید.

نگاهی که به آن نیازمندیم همین نگاه خلاقانه است.

*خداوند متعال می فرماید: ان ربک هوالخلاق العلیم

تقدیم خلاق بر علیم  نشان دهنده اهمیت خلاقیت است.همچنین خلاقیت مبتنی بر علم است و علم و آگاهی در بروز خلاقیت نقش مهمی دارد.

---------

*آیه 86سوره حجر

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۴
علیرضا جانعلی زاده

نظرات  (۱)

مفثد بود سپاس
پاسخ:
سلام داداش
ممنون ار حضورتون
لطف داری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی