زین پس...

پایان هر سال وقتی به خرداد نزدیک میشدم،می گفتم کاش درسمو میخوندم،بعد که سنم بالاتر رفت و موهام کم کم سفید شد،گفتم کاش از عمرم بهتر استفاده می‌کردم،اما؛ زین پس به این نتیجه رسیدم از باقیمانده عمرم بهترین استفاده رو انجام بدم.
"زین پس بسوی بهترین"

طبقه بندی موضوعی

پیوندها

بوسه یک میلیونی!

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۲۱ ب.ظ

معرفت دینی می آموزد که پدر و مادر عابر بانک نیستند،دعای مستجاب دارند.زنده،مرده،پیر،جوان،بیمار،سالم.در صورتی که دعا کنند دعایشان رد نمی شود. در جوار حرم امام رضا(ع) جوانی نزد من آمد و پرسید: حاج آقا من با پدرم برخورد مناسبی نداشتم و می خواهم توبه کنم.برای جبران آن چه کنم؟

گفتم: باید بروی دست پدرت را ببوسی.گفت : "اصلا"

گفتم :باید پای پدرت را هم ببوسی. گفت : "عمرا"

گفتم :در عوض من یک میلیوت تومان به شما می دهم.بلافاصله گفت:حتما

گفتم: جوان! با شنیدن پیشنهاد یک میلیون تومانی نظرشما تغییر کرد و اصلا و عمرا را ترک کردی و گفتی : حتما

چنانچه می دانستی در قبال بوسیدن دست پدر و مادر خداوند چه پاداشی مقررفرموده بی مهابا می رفتی و می بوسیدی.چنانچه از اثر دعای پدر و مادرمطلع بودی ،دیدگاهت طور دیگری بود.

وَ قَضى رَبُّکَ أَلاَّ تَعْبُدُوا إِلاَّ إِیَّاهُ وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً*

همه مردم باید بدانند همانطور که هیچ وقت حق خداوند را نمی توان ادا کرد،حق پدر و مادر را نیز نمی توان ادا کرد.

--------

*سوره اسراء، آیه 23

خاطره از حجت الاسلام ماندگاری

جهت مطالعه کتاب" ارزش پدر و مادر "آقای اسماعیل گوهری پیشنهاد می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۸
علیرضا جانعلی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی