زین پس...

پایان هر سال وقتی به خرداد نزدیک میشدم،می گفتم کاش درسمو میخوندم،بعد که سنم بالاتر رفت و موهام کم کم سفید شد،گفتم کاش از عمرم بهتر استفاده می‌کردم،اما؛ زین پس به این نتیجه رسیدم از باقیمانده عمرم بهترین استفاده رو انجام بدم.
"زین پس بسوی بهترین"

طبقه بندی موضوعی

پیوندها

روز تولد شما!

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ب.ظ


تصور کنید جای دبیر شورای عالی امنیت ملی هستید.20سال پیش به شما می گفتند طوری خودت را آماده کن که روزی تو را برای مذاکرات هسته ای می فرستند .باید از لحاظ علم ،اراده ، تقوا مستحکم باشید.اما زمان می برد.

ما 20سال به شما وقت دادیم. قرار ما 20سال دیگر همین جا!

خداوند هر کس را آفرید همین را به او گفته است که باید بروی و فلان کار را انجام دهی .

هر استعدادی برای آن کار لازم باشد را به تو می دهم.

فقط بایدباتوجه به علایق خود و نیازهای جامعه دنبال آن کار بروید.

آن روزی که استعداد های خود را کشف می کنید روز تولد شماست.

--------

جهت مطالعه بیشتر کتاب" شکفتن سهم توست" آقای داوود حسینی خواندنی می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۰
علیرضا جانعلی زاده

نظرات  (۲)

پس من الان یک ماهمه
اگه ممکنه به وبلاگ من سر بزنید شاید از کارام خوشتون اومد
http://baftani.blog.ir
لطفا

پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
خدمت میرسم ان شالله
چه تحلیل جالبی!!!!

تشکرات بابت معرفی
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی