زین پس...

پایان هر سال وقتی به خرداد نزدیک میشدم،می گفتم کاش درسمو میخوندم،بعد که سنم بالاتر رفت و موهام کم کم سفید شد،گفتم کاش از عمرم بهتر استفاده می‌کردم،اما؛ زین پس به این نتیجه رسیدم از باقیمانده عمرم بهترین استفاده رو انجام بدم.
"زین پس بسوی بهترین"

طبقه بندی موضوعی

پیوندها

سفر عجیبی شد....

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰ ق.ظ

سفر عجیبی شد....

قرار نبود امسال هم مثل سال گذشته برم . لایق نبودم. تو حرم حضرت معصومه (س) نشسته بودم. یکی از دوستام زنگ زد و گفت: تو مسیر کربلا هستم. بغضم ترکید .یادمه روضه خون حرم گفت : تعارف که نداریم ، ما جامومندیم.....

دلم شکست. حدود ساعت دو صبح یکی از رفقام زنگ زدو گفت :میای با هم بریم اربعین کربلا؟

گفتم: تا شروع پیاده روی چند روز بیشتر نمونده. گفت: من بعد اذان صبح حرکت میکنم. تو هم صبح زود برو از ترمینال قم بلیط جور کن.

اون شب تا صبح و هیچ وقت یادم نمیره.....

حرکت کردیم و رسیدیم مرزمهران. خیلی شلوغ بود. .پرسیدیم این کامیون کجا میره؟

گفتند : نجف.وقتمون کم بود .طوری برنامه ریزی کردیم که بریم نجف و بعد بلافاصله سمت کربلا حرکت کنیم.

ظهر بود که کامیون از بدره حرکت کرد.غروب آفتاب شد و ما رو پیاده کرد که غذایی بخوریم و بعد به عربی گفت: هوا تاریکه. 

استراحت کنید .ادامه مسیر بمونه برای صبح.

ما گفتیم الان ما کجا هستیم؟  گفتند: "چند کیلومتری کاظمین"!

من و رفیقم خیلی تعجب کردیم. باورمون نمی شد. تا حالا حرمشون نرفته بودیم. شب و عراقی ها برامون سنگ تموم گذاشتند.

جاتون خالی.با اینکه قصد رفتن نداشتیم اما جودش شامل حالمون شد. رسیدیم کاظمین.

حرم حضرت جوادالائمه و امام کاظم (علیهم السلام).خیلی با صفا بود.بعدشم نجف و کربلا.

آقا جان!

هر چه تو جود کنی ، باز به تو محتاجم...

نظرات  (۲)

سلام
زیارت قبول
جالب بود
موفق باشید
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون.
ان شالله

۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۳:۴۴ ابراهیم لایق برحق
سلام 

بسیار عالی



الهی همه ساله
و
سالی چندبار
پاسخ:
سلام
ان شالله با دعای شما
ارادتمندم
ممنون از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی