زین پس...

پایان هر سال وقتی به خرداد نزدیک میشدم،می گفتم کاش درسمو میخوندم،بعد که سنم بالاتر رفت و موهام کم کم سفید شد،گفتم کاش از عمرم بهتر استفاده می‌کردم،اما؛ زین پس به این نتیجه رسیدم از باقیمانده عمرم بهترین استفاده رو انجام بدم.
"زین پس بسوی بهترین"

طبقه بندی موضوعی

پیوندها

جریان شناسی حادثه عاشورا

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱ ب.ظ

جریان شناسی حادثه عاشورا

نگاهی به اعتقاد  قاتلان سیدالشهدا(ع)

به راستی عقیده آنان که در کربلا با امام حسین (ع) جنگیدند چه بوده است؟

روز عاشورا سخن از حقانیت "حضرت علی (ع) و جناب عثمان" مطرح است.

وقتی نافع بن هلال به میدان آمد رجز خواند و گفت من معتقد به "دین علی(ع) "هستم.

از سپاه ابن زیاد هم مزاحم بن حریث برای مبارزه با اوآمد و گفت: من معتقد به دین عثمان هستم. 1

یک تحریف:

بعد از مدتی برخی2 در نقل این اتفاق نمی گویند که طرف مقابل او در پاسخ گفت : من معتقد به دین عثمان هستم. چرا؟

تا در قرنهای بعدی بتوانند بگویند که خود" شیعیان"،حسین بن علی(ع) را به شهادت رساندند.

نتیجه : همانطور که دشمن از روز" غدیر خم" شروع به کار کرده در ادامه هم با همان مبانی دست به تحریفاتی زده  و می زند.

جهت مطالعه بیشتر کتاب ناگفته هایی از حقایق عاشورا(آیت لله حسینی میلانی)هم قابل استفاده می باشد.

  --------------

منابع

1-تاریخ طبری ج4 ص331

 2-کتاب الکامل فی التاریخ ابن اثیر جزری ج8ص199 والبدایه و النهایه ج8ص199

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی